RENGINIŲ KALENDORIUS
RENGINIŲ KATEGORIJOS
RENGINIŲ ARCHYVAS
RENGINIŲ STATISTIKA
Anykščių kultūros centras ▶
A. Baranausko a. 2, LT-29132 Anykščiai
A. Baranausko a. 2, LT-29132 Anykščiai
2023 m. sausio 20 d. - 11:00
Kaina - €
Renginys vyko prieš 598 d.
Kaina - €
Renginys vyko prieš 598 d.
Nuotraukų: 0
Videoklipų: 0
SAUSIO 20-TĄ DIENĄ
11:00 val. - kūrybinės dirbtuvės su lietuvių klasikinės animacijos meistrais Valentu Aškiniu ir Jūrate Leikaite-Aškinis. Animacijos kūrimo paslaptys. Animavimo principai. (Mažoji salė)
13:00 val. - programa filmų vaikams 08V_ISTORIJOS MAŽIESIEMS / STORIES FOR CHILDREN. 9 trumpametražių filmai. Trukmė – 64 minutės. Peržiūroje kviečiame dalyvauti kūrybinių dirbtuvių dalyvius. (Rodoma kino salėje)
17:00 val. - programa jaunimui ir suaugusiems 04TK_SANDORIS SU SIAUBU / DEAL WITH HORROR. 9 filmai. Trukmė – 90 min. Programą pristatys Valentas Aškinis. (Kino salė, įėjimas iš upės pusės)
11:00 val. - kūrybinės dirbtuvės su lietuvių klasikinės animacijos meistrais Valentu Aškiniu ir Jūrate Leikaite-Aškinis. Animacijos kūrimo paslaptys. Animavimo principai. (Mažoji salė)
13:00 val. - programa filmų vaikams 08V_ISTORIJOS MAŽIESIEMS / STORIES FOR CHILDREN. 9 trumpametražių filmai. Trukmė – 64 minutės. Peržiūroje kviečiame dalyvauti kūrybinių dirbtuvių dalyvius. (Rodoma kino salėje)
17:00 val. - programa jaunimui ir suaugusiems 04TK_SANDORIS SU SIAUBU / DEAL WITH HORROR. 9 filmai. Trukmė – 90 min. Programą pristatys Valentas Aškinis. (Kino salė, įėjimas iš upės pusės)
Konkursinių filmų programa.
„Nebuvimas“ / Absence. Rež. Marc Hericher. 2021. Prancūzija.
Benamis
smarkiai griūva ant žemės ir sustingsta keturiomis. Staigus žurnalistų
susidomėjimas šiuo žmogumi nukelia mus į groteskišką ir absurdišką
žiniasklaidos sūkurį.
/
A homeless man collapses violently on the ground, and remains frozen on
all fours. The journalists' sudden interest in this man takes us into a
grotesque and absurd media vortex. „Amokas“/ Amok. Rež. Balazs Turai.
2022. Vengrija, Rumunija. Per keistą nelaimingą atsitikimą praradęs
sužadėtinę ir gražią išvaizdą, Klaidas turi susidoroti su savo vidiniu
demonu. / After losing his fiancée and his good looks in a freak
accident, Clyde must confront his inner demon.
„Susitvarkymas su karu“/ Dealing with War. Rež. Andreas Hykade. 2022. Vokietija.
Dvi avys, vienas šuo, dvi avys: „Ramybė“, Šuo vizgina uodegą, ... atidaro burną, parodydamas šešis aštrius dantis, ... rėkia: „Karas!“
/ Two sheep, one Dog, Two sheep: „Peace“, Dog wags his tail, … opens his mouth showing six sharp teeth, ... screams: „War!“
„Jabberwockis“/ Jabberwocky. Rež. Sjaak Rood. 2020. Nyderlandai.
Drąsus berniukas eina medžioti Jabberwock, nepaisydamas seno žmogaus įspėjimo. Kai pabaisa sumušta, vis tiek atrodo, kad istorija baigsis blogai. Jabberwocky
yra eilėraštis, pripildytas nesąmonių žodžių, kurie nieko nereiškia,
bet, stebuklingai, jūs tiksliai suprantate, apie ką kalbama.
/
A brave boy goes hunting for the Jabberwock despite the warning of the
old man. When the monster is beaten, it still looks like the story will
end badly. Jabberwocky is a poem filled with nonsense words that don't
mean anything, but, miraculously, you understand excactly what the story
is about.
„Krasue“/ Krasue. Rež. Ryo Hirano. 2021. Japonija.
Viename Pietryčių Azijos miestelyje naktį jakudzai kyla kruvinas konfliktas su vietinėmis gaujomis. Kovos metu jis susitinka su vaiduokliu, vardu Krasue (Jaonų tariamas Gasoo),
skraidančia moters galva su atidengtais viduriais ir ją seka dėl jo
kraujo skonio. Jų mūšis galiausiai nuveda į tamsos ir drėgmės gilumą, į
džiunglių labirintą, kur atrodo, kad jų riba išnyksta, nepaisant to, kas
jie yra – žmonės, gyvūnai ar vaiduokliai. Triukšmingas riksmas „BERNIUKAS SUSITINKA MERGAITĘ“ virsta „Susitikimas su kita rūšimi“. NONSTOP, NEO NOIR, DVASINĖ ANIMACIJA.
/
In a town of SouthEast Asia, at night, a Yakuza is facing a bloody
conflict with local gangs. During the fight, he encounters with a ghost
called Krasue (pronounced Gasoo in Japansee), a flying woman head with
her guts exposed, and being followed by her because of his blood
taste.Their battle eventually leads themselves to the depth of dark and
damp jungle maze, where their boundary seems to fade, regardless of what
they are, humans, animals or a ghost.With howling noise, ”BOY MEETS
GIRL” metamorphoses into ”Encounter with another species”. NONSTOP, NEO
NOIR, SPIRITUAL ANIMATION.
„Laimingas vyras„/ Lucky Man. Rež. Claude Luyet. 2022. Šveicarija.
Žmogus
žaidžia ir laimi. Jis euforiškas, bet... Kitoks žaidimas, kitoks
laimėtojas. Gamta parodo savo buvimą. Pabaigai – lėtumo pagyras.
/
A man plays and wins. He’s euphoric, but... A different game, a
different winning player. Nature shows its presence. In the end, the
praise of slowness.
„Gandras“/ The Stork. Rež. Morten Tšinakov and Lucija Mrzljak. 2020.
While
smoking on the balcony, Citizen Stork is struck by a moment of clarity,
in which he realises that he is not a person, but rather a bird. At the
same time, a man and a woman are eating lunch. When a cuckoo jumps out
of the clock, the man leaves the apartment in a hurry. The woman and the
stork meet…
„Metalas“/ Metallo. Rež. Calvin Antoine Blandin (CAB). 2021. Prancūzija.
Apleistoje
pramoninėje aikštelėje senas vyras pradeda mistišką ir vienišą kelionę.
Jo tiesos ieškojimas nukelia jį gilyn į gamyklą, kad surastų problemos
esmę.
/ In
an abandoned industrial site, an old man starts a mystical and solitary
journey. His search for the truth takes him deep into the factory, to
find the core of the problem.
„Naktinė sargyba“/ The Night Watch. Rež. Julien Regnard. 2021. Prancūzija, Belgija.
Pora išskuba iš spalvingo vakarėlio. Pakeliui namo, ginčas perauga į žiaurią automobilio avariją. Kai Džordžas atgavo sąmonę, Kristina dingo. Tada jis patirs tikrą nusileidimą į pragarą.
/
A couple rushes out of a glamorous party. On their way home, an
argument leads to a brutal car accident. When George regains
consciousness, Christina has disappeared. He will then experience a real
descent into hell.
19:00 val. - programa jaunimui ir suaugusiems 05TK_PRAKEIKTOS KAMEROS GYVENIMO ĮRAŠAI / RECORDS OF THE LIFE OF THE CURSED CAMERA. 7 filmai. Trukmė – 96 min. Programą pristatys Valentas Aškinis. (Kino salė, įėjimas iš upės pusės)
19:00 val. - programa jaunimui ir suaugusiems 05TK_PRAKEIKTOS KAMEROS GYVENIMO ĮRAŠAI / RECORDS OF THE LIFE OF THE CURSED CAMERA. 7 filmai. Trukmė – 96 min. Programą pristatys Valentas Aškinis. (Kino salė, įėjimas iš upės pusės)
Konkursinių filmų programa.
„Mano tėvo prakeikta kamera“/ My Father‘s Damn Camera. Rež. Miloš Tomič. 2021. Slovėnija.
Beatodairiškas
berniukas beveik beviltišku ir dėl to varginančiu būdu atkakliai siekia
tėvo – fotografo dėmesio. Susidūręs su tėvo gyvenimu, meniniu chaosu ir
įkyriu susižavėjimu fotografija, berniuko augimo kelyje šie elementai
ilgainiui tampa būtini stiprinant jų, tėvo ir sūnaus ryšį. Istorijoje,
kurioje susipina ranka piešta ir koliažo technika, stop kadro animacija,
autorius leidžia savo žiūrovams pasivažinėti Slovėnijos fotografo Dragisos Modrinjak archyvu ir tuo pačiu semiasi iš asmeninės filmo kūrėjo ir tėvo patirties.
/
A reckless boy in an almost desperate and therefore troublesome way
persistently seeks the attention of his father – a photographer. Being
confronted with his father’s artistic chaos and his obsessive
fascination with photography-life, on his path of growing up these
elements eventually become essential for strengthening their father son
bond. In a story that intertwines hand-drawn and stop animation in
collage technique, the author takes his audience on a ride through the
archive of Slovenian photographer Dragisa Modrinjak, and at the same
time draws from personal experience as a filmmaker and father.
„Nemaitinkite balandžių“/ Do not feed the pigeons. Rež. Antonin Niclass. 2021. Didžioji Britanija.
Liūdnoje autobusų stotyje, kaip ir bet kurioje kitoje, yra 2 valandos
nakties. Pavargusių ir vienišų keliautojų būrys laukia paskutinio
autobuso. Kažkaip toje šaltoje ir slegiančioje vietoje gyvenantiems
balandžiams pavyksta gražiai akimirkai tarp jų sukurti magišką ryšį.
Netgi vienišoje, maištingoje ir nuobodžioje vietoje, pavyzdžiui,
autobusų stotyje, visada galima rasti dalelę harmonijos…
/
It’s 2 am in a sad coach station like any other. A collection of tired
and lonely travellers are waiting for the last coach. Somehow, in that
cold and depressing place, the resident pigeons manage to create a
magical connection between them for a beautiful instant. Even in a
lonely, revolting and boring place such as a coach station, a little bit
of harmony can always be found…
„Menkysta“ / Insect. Rež. Marcin Podolec. 2021. Lenkija.
Paskalis
gyvena su savo tėvais mieste, pilname smogo. Tirštas rūkas glumina
miestiečius. Dūmai slepia ir žmonių, ir liūdnai pagarsėjusių... vabzdžių
paslaptis. Vienos iš tų paslapčių atskleidimas pakeičia Paskalio gyvenimą.
/
Pascal lives with his parents in a city full of smog. The dense fog
confuses the citizens. The smoke hides the secrets of both people and
infamous... insects. The discovery of one of those secrets changes
Pascal's life.
„Pats nuostabiausias vyras“/ A Most Exquisite Man. Rež. Jonas Taul. 2021. Estija.
Egzistuoja
nuostabiausias žmogus, arba bent jau jį supantis pasaulis, jį tokiu
vadina ir mato. Jis turi fantastiškų sugebėjimų, nesuvokiamo talento, jį
netgi galima būtų pavadinti genijumi, tačiau kažkas jame neramina.
Dideli klausimai jį visiškai įtraukia, veda į vietą, kur viskas, ką jis
gali padaryti, tai atiduoti savo gyvenimą, kad surastų tai, kas jam ir
gamtos pasauliui suteikia neabejotiną tikslą ir užbaigia taiką.
/
There exists a most exquisite man, or at least the world that surrounds
him, labels and sees him as such. He has fantastic abilities,
incomprehensible talent, he could even be called a genius, yet something
within him is restless. Big questions utterly absorb him, leading him
to a place where all he can do is surrender his life, in order to find
that which gives him and the natural world undeniable purpose and
concluding peace.
„Iš medžio“/ Of Wood. Rež. Owen Klatte. 2022. JAV.
„Iš medžio“ – tai unikali eksperimentinė „stop kadro“
(sustabdyti kadro animacijos) juosta, sukurta laipsniškai raižant
vaizdus didelėje medžio kaladės apskritime, patobulintame iš medžio
išeinančiais mediniais objektais. Jame nagrinėjamas medienos vaidmuo
kasdieniame gyvenime per amžius ir komentuojama vartotojiškumo įtaka
mūsų gyvenimui.
/
"Of Wood" is a unique experimental stop motion film created by
progressively carving images in a large round of wood, enhanced with
wooden objects coming out of the wood. It examines the role of wood in
daily life through the ages and comments on the impact of consumerism on
our lives.
„Įrašas“/ The Record. Rež. Jonathan Laskar. 2022. Šveicarija.
Antikvarinių
muzikos instrumentų pardavėjas iš keliautojo gauna magišką vinilinę
plokštelę: „Ji skaito tavo mintis ir groja tavo prarastus prisiminimus“.
Apsėstas šio nesibaigiančio įrašo, antikvarinių daiktų pardavėjas
klausosi jo vėl ir vėl, o prisiminimai iškyla, kol atsiskleidžia
paskutinis ir skaudžiausias prisiminimas: kaip jis per Antrąjį pasaulinį karą atsiskyrė nuo motinos Šveicarijos pasienyje.
/
An antique music instrument dealer receives a magical vinyl record from
a traveller: “It reads your mind and plays your lost memories”.
Obsessed by this endless record, the antique dealer listens to it again
and again and the memories reemerge until one last and most painful
memory is revealed: how he got separated from his mother on the Swiss
border during World War II.
„Praeivis“/ The Passerby. Rež. Hannah Letaïf. 2022. Prancūzija, Belgija.
Praeivis
yra uždarytas. Ji išlaisvins save. Ir sekdama būtybės, kuriai viskas
priešinasi, pėdomis, ji imsis atrasti neįtikėtino, kas ją formuoja.
/
The Passerby is locked up. She will free herself. And following in the
footsteps of a being that everything opposes her, she will set out to
discover the unbelievable that will shape her.
NAUJAUSI KOMENTARAI / APŽVALGOS
KOMENTARŲ NĖRA
Rašyti komentarus ir apžvalgas gali tik registruoti vartotojai!