RENGINIŲ KALENDORIUS

  RENGINIŲ KATEGORIJOS  ▶
  RENGINIŲ ARCHYVAS  ▶
  RENGINIŲ STATISTIKA  ▶

Vytauto Šerio tapybos, monotipijų ir piešinių parodos „SUGRĮŽIMAS“ pristatymas

Anykščių koplyčia / Pasaulio anykštėnų kūrybos centras
Anykščių koplyčia / Pasaulio anykštėnų kūrybos centras ▶
Vilniaus g. 36, LT-29145 Anykščiai
2018 m. rugsėjo 14 d. - 16:30
Kaina - €
Renginys vyko prieš 367 d.
FOTO / VIDEO / AUDIO ARCHYVAS
Nuotraukų: 0
Nuotraukų nėraNuotraukų nėraNuotraukų nėra
Videoklipų: 0
Videoįrašų nėraVideoįrašų nėraVideoįrašų nėra
Audioklipų: 0
Audioįrašų nėra
Rugsėjo 14 d. (penktadienį) 16:30 val. Koplyčioje - Pasaulio anykštėnų kūrybos centre (Vilniaus g. 36) vieno iškiliausių XX a.Lietuvos menininkų: skulptoriaus, tapytojo, piešėjo, poeto, Nacionalinės premijos laureato - Vytauto Šerio (1931 - 2006) tapybos, monotipijų ir piešinių parodos „SUGRĮŽIMAS“ pristatymas.

Parodoje eksponuojami kūriniai iš dailininko šeimos rinkinio.

Svečiuose dailėtyrininkas dr. Viktoras Liutkus.

Koncertuoja Saulė Šerytė (mecosopranas) ir Donaldas Račys (fortepijonas).

Vytauto Šerio tapybos, monotipijų ir piešinių parodos „SUGRĮŽIMAS“ pristatymas

Apie Vytautą Šerį

Mokėsi Troškūnų (Anykščių r.) progimnazijoje, 1950 m. baigė Panevėžio I berniukų gimnaziją. 1950–1956 m. studijavo Vilniaus dailės institute, įgijo dailininko tapytojo ir skulptoriaus išsilavinimą.

1957–1965 m. V. Šerys dirbo Vilniaus mokslinėse restauracinėse dirbtuvėse, „Dailės“ kombinate. 1965–1994 m. jis buvo Vilniaus keturmetės vaikų dailės mokyklos (nuo 1990 m. – Justino Vienožinskio vaikų dailės mokyklos) mokytojas, 1996–2001 m. dėstė Vilniaus dailės akademijoje skulptūrą.

V. Šerys išgarsėjo kaip medinių skulptūrų meistras, vėliau ėmė tapyti. Dailininko kūryboje nėra praeities kultūrų tradicijų ar lietuvių liaudies meno atspindžių, išskyrus nebent tapybos spalvų paletę. Amžininkai pastebėjo, kad visos asociacijos, plastinės vizijos jam gimdavo, stebint paprasčiausią medžio kontūrą ar padangėje sklendžiančio paukščio siluetą.

V. Šerio kūrybai būdinga laisva kompozicinė sandara, raiški tūrio ir erdvės sąveika, dažniausiai grubi faktūra. Joje nebuvo realios tikrovės formų. Dailininko piešiniuose vyravo tradicinė lietuvių ekspresionistinės tapybos spalvų gama: nuo prislopintos rudos bei mėlynos iki švelniai žalios ir pilkos. Ypatingu turtingumu jose išsiskirdavo toniniai deriniai, pasižymintys subtiliausių atspalvių gausybe, netikėtomis variacijomis.
Vytauto Šerio tapybos, monotipijų ir piešinių parodos „SUGRĮŽIMAS“ pristatymas
NAUJAUSI KOMENTARAI / APŽVALGOS
KOMENTARŲ NĖRA
Rašyti komentarus ir apžvalgas gali tik registruoti vartotojai!
Renginiai Anykščiuose
Fotokonkursas „Anykščiai ir apylinkės“ (2014) - Užgavėnių šventė Naujųjų Elmininkų bendruomenėje
Anykščių L. ir S. Didžiulių viešoji biblioteka
Circulating Oils Library
Anykščių menininkų asociacija
Šilelis
Anykščių baseinas „Bangenis“